Rozwiń komunikację w swojej firmie – centrala telefoniczna VoIP

Prawidłowe działanie firmy zależy od wielu czynników. Jednym z nich będzie z pewnością komunikacja wewnątrz firmy, jak również obsługa klienta. Inwestycja w wirtualną centralę telefoniczną ma wiele zalet, czego nie może dać tradycyjna forma telekomunikacji wykorzystywana przez przedsiębiorstwa.

Firma bez centralni? Czy to możliwe?

Tak naprawdę trudno jest sobie wyobrazić dzisiaj firmę bez własnej centrali telefonicznej, infolinii, na którą mogliby dzwonić klienci przedsiębiorstwa, bez telefonu do działu technicznego, czy działu reklamacji. Dlatego też inwestycja w firmową centralę ma ogromny sens i z pewnością ułatwia wiele spraw, zarówno wewnątrz firmy, jak również poza nią. Korzyści płynących z wirtualnej centrali telefonicznej w firmie jest ogromna ilość. Można wyróżnić chociażby oszczędność czasu i pieniędzy w momencie zakładania centrali telefonicznej wirtualnej w odniesieniu do tradycyjnej formy.

Co więcej centrala wirtualna umożliwia również odbieranie telefonów poza firmą, na które dzwonią interesanci. Jest wyborem, jaki gwarantuje oszczędność czasu przedsiębiorcy w przypadku instalacji centrali w firmie, gdzie montaż tradycyjnej infrastruktury telekomunikacyjnej może potrwać znacznie dłużej, jak również może się wiązać z niemałymi wydatkami. Centrala telefoniczna VoIP jest rozwiązaniem nowoczesnym i trafiającym w gusta wszelkich firm, jakie rozwijają się na rynku i poszukują uparcie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Co więcej firmy zapewniające centralę telefoniczną wirtualną odpowiadają za wszelkiego typu sprawy techniczne, które mogą mieć miejsce podczas użytkowania.

Wysoka jakość

Wyższa jakość obsługi klientów a centrala telefoniczna VoIP
Lepsza komunikacja i związana z tym redukcja kosztów przedsiębiorcy, to dwa warianty, które doskonale sprawdzają się na rynku gospodarczym w odniesieniu do zapewnienia idealnych warunków współpracy na odległość z interesantami przedsiębiorstwa, jak również pracownikami w firmie. Tego typu nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązania powodują, że właściciel firmy może liczyć na:
• podpięcie pod centralę wirtualną służbowego telefonu komórkowego,
• aż 3 poziomy SLA,
• wystarczające miejsce wobec przestrzeni dyskowej wykorzystywanej do archiwizacji połączeń telefonicznych,
• sposobność tworzenia wielu IVR,
• rozwinięty kreator IVR,
• obsługę połączeń przychodzących i wychodzących,
• konfigurację wszelkich numerów telefonicznych (w tym wewnętrznych),
• możliwość grupowania posiadanych numerów telefonicznych,
• tworzenie bilingów rozmów telefonicznych oraz niezbędnych dla firmy raportów.

Koszty i ich redukcja

Redukcja kosztów związanych z infrastrukturą telekomunikacyjną
Wybór sprawdzonej firmy instalującej centralę telefoniczną wewnątrz firmy jest ogromnym udogodnieniem dla przedsiębiorcy. Ze względu na możliwość oszczędności i dotarcia poprzez telefon szybciej do klienta, jak również klienta do firmy, centrala telefoniczna VoIP staje się jednym z lepszych rozwiązań, na jakie może się zdecydować inwestor. Co więcej szybka i oszczędna instalacja centrali to podstawa dla biznesmenów, którzy chcą mieć pod kontrolą wszystko, co jest związane z ich firmą.

Jak się opiekować siecią telefoniczną?

Przyglądając się bliżej tematowi tradycyjnej, analogowej centrali telefonicznej i centrali wirtualnej można bez problemu wskazać na różnice tych dwóch rozwiązań zapewniających komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również poza nim. W tym względzie można wskazać chociażby na instalację tradycyjnej centrali analogowej, gdzie do jej działania niezbędne są m.in. kable telefoniczne, telefony, cała infrastruktura, która w rezultacie nie jest małym wydatkiem. Co więcej do obsługi tego typu centrali, wszelakich połączeń wychodzących i przychodzących niezbędny jest miejscowy operator telekomunikacyjny. W takim przypadku firmy rozliczają się z połączeń za pomocą comiesięcznych rachunków wystawianych przez dostawcę usług. Zaletą tego typu rozwiązań jest dobra jakość połączeń telekomunikacyjnych, jednak na tym można by było w sumie zakończyć wymienianie przymiotów charakterystycznych dla telekomunikacji analogowej. Z kolei centrala telefoniczna VoIP różni się od centrali analogowej przede wszystkim tym, że jest tańsza. Oprócz tego wymaga jedynie dobrego połączenia z siecią internetową, jak również stosownej konfiguracji. To ogromny atut tego typu centrali, co również wiąże się z tym, że firma nie musi inwestować dodatkowo w większe przestrzenie biurowe, gdzie znalazłaby się główne zaplecze telekomunikacyjne z osobą nadzorującą działanie centrali, czyli administratorem lub specjalistą IT.

Co może ustalać sam przedsiębiorca przy centrali wirtualnej VoIP?

Większością spraw związanych z prawidłowym działaniem centrali wirtualnej zajmuje się firma, która zaoferowała usługę telekomunikacyjną. Co więcej przedsiębiorca może bez problemu wprowadzać numery telefoniczne przez panel znajdujący się w sieci internetowej, jak również ustawiać zapowiedzi głosowe, czy też przekierowania albo zmieniać lub edytować dane umieszczone w panelu względem zapisanych kontaktów telefonicznych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *